REGULAMIN

1. Sposób płatności:
  • – Płatności za rezerwacje przez stronę www.lahacienda.pl dokonywane są za pośrednictwem PAYNOW.
  • – Klient ma możliwość wybrać spośród następujących sposobów płatności: Karta płatnicza, BLIK, pay-by-link, google pay
  • – Całościowej płatności za rezerwację dokonuje się na etapie rezerwacji.
2. Warunki odstąpienia od umowy:
  • – Klientowi przysługuje, poza dokonaniem rezerwacji bezzwrotnej, prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Przedsiębiorcą na odległość lub poza siedzibą biura w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy – dokonania rezerwacji.
  • – Prawidłowe odstąpienie od umowy polega na wysłaniu takiej informacji na adres mailowy kontakt@lahacienda.pl
3. Reklamacja:
  • – Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  • – Reklamacje składa się drogą mailową na adres kontakt@lahacienda.pl w terminie do 14 dni od dnia zdarzenia, które Klient chce reklamować.
  • – Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia na pocztę kontakt@lahacienda.pl
  • – Aby reklamacja została uznana za prawidłową, musi zawierać numer rezerwacji, dane Klienta oraz opis i zdjęcie problemu, który wystąpił.
4. Regulamin Apartamentów:
  • – Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16:00, a kończy o godzinie 11:00.
  • – Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-6:00.
  • – W Apartamentach La Hacienda obowiązuje całkowity zakaz palenia.
  • – W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek awarii, prosimy o niezwłoczny kontakt z Opiekunem Obiektu.
  • – Gość ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń obiektu powstałe z przyczyn leżących po stronie Gościa.
  • – Przedmioty osobiste pozostawione w Apartamentach La Hacienda będą odesłane na życzenie i koszt Gościa.
    – W przypadku braku zgłoszenia, rzeczy zostaną zutylizowane.
  • – Usługa sprzątania w trakcie pobytu Gościa jest usługą dodatkowo płatną i wynosi każdorazowo 250,00zł.
    – Sprzątanie odbywa się podczas nieobecności Gościa w apartamencie.- Chęć wymiany należy zgłosić Opiekunowi Obiektu.
  • – La Hacienda zastrzega sobie, że nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy wartościowych pozostawionych w Apartamentach La Hacienda podczas nieobecności Gościa.